Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
Novinky - fototiskárny
Xerox pokračuje ve vývoji nejmodernějších technologií
18. října 2018, 12.20 | Technologie od společnosti Xerox, které dávají poskytovatelům tisku okamžitou možnost tvorby kreativního tisku a personalizované multikanálové komunikace, byly a nadále jsou považovány za technologie významně ovlivňující tiskový průmysl.
Tiskový stroj Iridesse Production Press od Xeroxu a XMPie´s Circle PersonalEffect Edition jsou nositeli prestižních ocenění v oblasti tiskového průmyslu InterTech Technology.
Tato ocenění jsou udělována největší obchodní asociací grafického umění - Printing Industries of America (PIA), která oceňuje technologie transformující grafický komunikační prostor. Jim Workman, viceprezident Centra pro Technologii a výzkum asociace PIA, říká: „Hledáme zařízení a softwarová řešení, která jsou vskutku inovativní a mají potenciál tiskovým společnostem otevírat nové možnosti."
Xerox Iridesse kombinuje vysokou kvalitu cmykového tisku s unikátní sadou metalických barev a efektů dosahovaných čirým tonerem. Circle nabízí zákazníkům možnost přetvořit jejich byznys do podoby úspěšného multikanálového poskytovatele komunikace.
„Pro naše klienty jsou technologie Iridesse a XMPie silnými obchodními nástroji k tomu, aby pozvedli tiskové produkty a marketingové kampaně na vyšší úroveň," říká Andrew Copley, prezident sekce grafických komunikačních řešení ve společnosti Xerox. „S pokračující poptávkou po zdobném tisku a automatizovaných vícekanálových end-to-end marketingových řešení budou naše technologie i nadále zákazníky držet před konkurencí."
Iridesse je prvním šestibarevným digitálním tiskovým strojem kombinujícím tisk čtyř barev se dvěma speciálními v jednom tiskovém průchodu. Zkombinovat lze zlatý, stříbrný a čirý toner. Tiskárna vytváří jak živé CMYK a syté metalické barvy, tak i speciální iridescentní efekty.
„Schopnost tisknout CMYK barvy v kombinaci s metalickými tonery v rámci jednoho tiskového průchodu v plné tiskové rychlosti a ultra vysokém rozlišení byla hodnotiteli považována za vskutku inovativní, řekl Workman. „Poznamenali, že vytváření speciálních efektů na tiskárně je dále vylepšeno její schopností rychle měnit pozice tonerů."
Circle je jediným vícekanálovým komunikačním řešením, které spojuje individuální obsah a marketingový automatizovaný pracovní proces. Výkonný automatizační software propojuje všechny jednotlivé kroky marketingové kampaně od plánování a vytváření až po uvedení na trh, a to včetně monitoringu zpětné vazby. Circle umožňuje poskytovatelům tisku připojit se i k jiným platformám, například Salesforce a Facebook. Díky tomu mohou svoji kampaň rozšířit i o digitální sféru.
„Porota uznala a ocenila schopnost edice Circle zastávat funkci marketingového automatizačního nástroje pro multikanálové kampaně klientů," uvedl Workman. „Vizualizace, konektivita, integrační prvky a relativní finanční dostupnost udělaly na porotu dojem v tom, že produkt bude mít skutečný dopad v oblasti tiskové sféry."
Zdroj: Xerox
|
Tématické zařazení:
-
14. května 2014
Jak vkládat snímky do galerií a soutěží? Stručný obrazový průvodce
-
2. února 2012
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
12. června 2012
-
9. dubna 2014
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014