Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
Trendy
Reklama je navoněná zdechlina
9. července 2001, 00.00 | Tak přesně tohle si o reklamě myslí přední italský fotograf Oliviero Toscany, kterého jistě znáte jako zakladatele
originální - humanistické benetonovské antireklamy.
Tak přesně tohle si o reklamě myslí přední italský fotograf Oliviero Toscany, kterého jistě znáte jako zakladatele originální - humanistické benetonovské antireklamy. Toscany je tvůrce reklam, které propagují spotřební zboží netradičním způsobem, než na jaký jsme zvyklí z televize či bilboardů "trčících" na každém baráku. Tvrdí, že reklama by se měla dělat jinak, neměla by zrůdně manipulovat z lidmi a uvádět je do mýtu nehodnotného materialismu. Kritizuje krásné, chladné a vyumělkované modelky, které se objevují všude, kde je potřeba prodávat. Ve své knize - Reklama je navoněná zdechlina - doslova píše: "Lidé jdoucí do svého zaměstnání musí být každodenně flustrování při pohledu na báječně dokonalý a bezchybný svět, jaký je vyobrazen v každé reklamní kampani. Náš subjektivní svět, který přináší každodenní problémy hodné k řešení ale takový vůbec není!" Oliviero Toscani má samozřejmě pravdu, ale reklamní agenti velmi dobře vědí, že těch, kteří bez reflexe ochotně přijímají to, co jim předloží ti druzí - je stále požehnaně.
-
14. května 2014
Jak vkládat snímky do galerií a soutěží? Stručný obrazový průvodce
-
2. února 2012
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
12. června 2012
-
9. dubna 2014
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014