Recenze - software - Fotografovani.cz - Digitální fotografie v praxi

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Recenze - software

MoGraph, asi to nejlepší, co nám CINEMA 4D nabízí a nedestruktivní modelování

22. července 2013, 09.14 | Léto je v plném proudu. Skoro každý tuší, co by to pro nás mohlo znamenat. Pro mne osobně to ale je období značné pracovní činnosti, což je jen dobře. V rámci této praxe jsem měl možnost spolupracovat na několika zajímavých projektech, pro které jsem připravil značné množství rigů.

 

 

 

HDRLightstudio, jak vytvořit perfektní HDRi mapu

9. července 2013, 13.21 | Využíváte často HDRi mapy a máte jich totální nedostatek? Zejména těch technicky pojatých map, které jsou vhodné pro vizualizaci různých studiových scén? Pak máme řešení a jednoduchou odpověď: vyrobte si je sami! A poměrně snadno, HDRLightstudio je tím pravým nástrojem pro vás.

 

 

 

Adobe Photoshop – zpracování dávky

16. května 2013, 12.40 | Z mnoha důvodů se může stát, že potřebujeme zpracovat nějaká data v dávce. Opakovat stále stejné příkazy v opakujících se sekvencích stále dokola na desítkách anebo stovkách souborů. V takovém případě má Adobe Photoshop velmi rychlé řešení. A praxe ukázala, že efektivní...

 

 

 

CINEMA 4D a Cindigo – některé tipy, které by se mohly hodit

5. dubna 2013, 06.50 | Unbias renderovací enginy jsou většinou navržené tak, aby byly snadné k použití. A většinou je jejich nastavení snadnější než u komplexních optimalizovaných systémů typu VRay a podobně, ale i ony mohou být v jistých drobnostech složitější na použití. Stejně tak i Indigo. V dnešním semináři si tak projdeme několik těchto zákoutí, která by vám snad mohla při studiu tohoto enginu přijít vhod.

 

 

 

CINEMA 4D a Cindigo – integrace unbias renderovacího enginu Indigo

27. března 2013, 08.21 | Indigo může znamenat mnohé, pro všechny je to jeden z tónů modrých barev, respektive barvivo získané z indigovníku, latinsky Indigofera tinctoria. Pro některé, už určitě ne pro všechny, to může být i velmi silný unbias renderovací engine. Engine, který má opravdu luxusní bridge do CINEMY 4D.

 

 

 

CINEMA 4D R14 – globální iluminace a osvětlení interiéru

21. března 2013, 04.38 | Jsme v závěru, bylo to dlouhé putování, ale dnešním dílem můžeme zcela jednoznačně říci, že popis CINEMY 4D R14 je za námi. A končí tématem, na které se mnozí ptali. Osvětlením interiéru pomocí systému map radiozity a metody QMC.

 

 

 

CINEMA 4D R14, globální iluminace

14. března 2013, 04.17 | Podtitul tohoto článku by mohl znít Jak vylepšit osvětlení za využití HDRi map a iluminačních ploch. A odpověď podaná rovnou v nadpisu by zněla – pomocí nastavení diskrétních vzorků.

 

 

 

CINEMA 4D R14 – globální iluminace

28. února 2013, 16.35 | Přesněji globální iluminace, Quasi Monte Carlo a mapy radiozity – rychlý start. Poslední razantní novinka CINEMY 4D R14 je konečně na pořadu dne. A abyste si ji mohli potenciálně vyzkoušet, začneme rovnou akcí namísto suchopárného vysvětlování...

 

 

 

CINEMA 4D R14, kaustika

21. února 2013, 22.44 | Blížíme se k cíli, novinkám ve výpočtu. A dnes si uděláme maličký předkrm ve formě zhodnocení zásadního zrychlení, které se odehrálo ve výpočtu kaustických jevů založených na využití světel.

 

 

 

Cinebench 11,5 – na hranici, s kacířem! Zhodnocení benchmarku z pohledu dneška...

18. února 2013, 13.11 | Cinebench R11,5 je už dlouhá léta, však si sami vzpomeňte z jaké verze CINEMY 4D vychází, etalonem výkonu v 3D aplikacích. A to nikoli jen pro samotnou CINEMU 4D, ale množství renderovacích farem výkon svých stanic dokumentuje právě tímto etalonem. Otázkou ale je, nakolik je dnes ještě relevantní. Kacířská myšlenka. Přesto neodvolám. Průvodcem nám budou procesory AMD, zejména FX 8350 doprovázený Thubanem 1100 a dvěma Opterony 6272.

 

 

 

Strana výpisu

2 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: